עורך דין פלילי בחיפה

בחיפה ובמטרופולין הסובב אותה חיים מעל למיליון איש. בסביבת העיר חיפה ישנן שלוש תחנות משטרה, בחיפה, בנשר ובקריות וישנם שני בתי משפט שלום, בקריות ובחיפה, ובית המשפט המחוזי הממוקם בחיפה.

למה חשוב לבחור עורך דין פלילי מחיפה?

עורך דין פלילי חיפאי, שמתגורר ועובד בחיפה או בסביבתה, נותן ללקוח יתרון משמעותי, יש לו ניסיון קודם והיכרות טובה עם גורמי המשטרה בתחנות המקומיות, עם גורמי התביעה במשטרה ובפרקליטות ועם בתי המשפט המקומיים. עורך דין פלילי חיפאי יכול לתת שירות במהירות וביעילות בחיפה ובסביבתה, ובהליכים פליליים הרבה פעמים יש דחיפות גבוהה במתן שירותים משפטיים.

אם אתם נדרשים לשירותיו של עורך דין פלילי, מעבר ליכולות המקצועיות, לניסיון וליחס האישי, תשקלו היטב גם את יכולתו של עורך הדין הפלילי לתת שירות בזמן ובמקום המתאימים לכם ולצרכים שלכם, בוודאי בהליכים פליליים, בהם כל פעולה עשויה לחרוץ גורלות.

היתרון של עורך דין פלילי מחיפה וסביבתה

במידה ונדרש ייעוץ דחוף של עו"ד פלילי, כמו בעיכוב לתחנת המשטרה, מעצר או זימון לחקירה בלוח זמנים קצר, השירות שיכול להציע עורך דין שאינו עובד בסביבת המגורים או תחנת המשטרה הוא מוגבל, לפגישה פיזית, או הגעה של עוה"ד לתחנת המשטרה עשויה להיות משמעות גדולה ויכולה לאפשר מתן שירות מיטבי עבור הלקוח. מאחר ובהליכים פליליים יש מרחב זמן קצר מאוד לעיתים, חשוב שבעת בחירת עורך דין פלילי מתאים יינתן משקל משמעותי ליכולתו של עורך הדין הפלילי לעמוד לשירות הלקוח באופן פיזי.

אז למה להיעזר בשרותיי?

אם אתם חיפאים, או מאזור חיפה, או זומנתם לחקירה באחת מתחנות המשטרה בחיפה או בסביבתה, אני בהחלט יכול לסייע במהירות, ביעילות ואף בתחנת המשטרה, במידת הצורך ניתן גם להיפגש במשרדי לצורך ייעוץ והכנה לקראת החקירה.

ברשותי ניסיון של כעשור בתחום הפלילי, בהליכי מעצר, בניהול הליכים פלילים מסוגים שונים, ויש ביכולתי לתת עבורכם שירות מיטבי בהליכים פליליים שונים בכלל, ובייעוץ והכנה לחקירה באזור חיפה וסביבתה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן