עורך דין פלילי בקריות

במטרופולין חיפה והקריות חיים מעל למיליון איש. במרחב זה ממוקמות שלוש תחנות משטרה, בחיפה, בנשר ובקריות, המכונה "תחנת זבולון" וישנם שני בתי משפט שלום, בקריות, השוכן בקרית ביאליק, ובחיפה, זאת בנוסף לבית המשפט המחוזי הממוקם בחיפה.

למה חשוב לבחור עורך דין פלילי מקומי?

עורך דין פלילי מקומי, כזה שחי ועובד באזור הקריות, נותן יתרון משמעותי ללקוח שלו, הוא מכיר היטב את תחנות המשטרה והחוקרים, את גורמי התביעה, במשטרה ובפרקליטות, ואת בתי המשפט והשופטים. כמו כן, עורך דין פלילי מקומי יכול לתת שירות מהיר ויעיל במידה ונדרש שירות כזה, ללקוח עצור, למשל.

אז אחרי שמצאתם מגוון עורכי דין שהתרשמתם מיכולותיהם, מהניסיון שלהם ומהיחס האישי שלהם, יש לשקול לתת משקל משמעותי גם להיבט הגיאוגרפי, מדובר ביתרון שבלא מעט מקרים עשוי להיות משמעותי ואין להתעלם ממנו בעת בחירת עורך דין מתאים.

היתרון של עורך דין פלילי מהקריות והסביבה

אם עוכבת לתחנת המשטרה, נעצרת או זומנת לחקירה בטווח זמן קצר, מומלץ מאוד להתייעץ עם עו"ד פלילי. עורכי דין שאינם קרובים לסביבת מגוריכם או סביבת תחנת המשטרה אליה זומנתם לחקירה, עשויים לספק שירות באמצעות שיחת טלפון בלבד, ולכן גם השירות שמקבל הלקוח מוגבל מאוד. על מנת לקבל שירות מיטבי יש צורך במפגש פיזי, בתחנת המשטרה או, אם אפשר במשרד עורך הדין. מאחר וחלון ההזדמנויות לביצוע התייעצות שכזאת עשוי להיות מוגבל לעורך דין פלילי מקומי יש יתרון משמעותי.

אז למה להיעזר בשרותיי?

אם אתם תושבי הקריות, או זומנתם לחקירה באחת מהתחנות בסביבת חיפה, אני בהחלט יכול לסייע במהירות, ביעילות ואף בתחנת המשטרה, במידת הצורך ניתן גם להיפגש במשרדי לצורך ייעוץ והכנה לקראת החקירה.

ברשותי ניסיון של כעשור בתחום הפלילי, בהליכי מעצר, בניהול הליכים פלילים מסוגים שונים, ויש ביכולתי לתת עבורכם שירות מיטבי בהליכים פליליים שונים בכלל, ובייעוץ והכנה לחקירה באזור הקריות וחיפה בפרט.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן